je samozřejmě rozdíl mezi vývojem dítěte ve skleníkovém prostředí bytového prostředí a vývojem v prostředí rodinného domku nebo dokonce vesnické usedlosti.Nemám nic proti krásným dětským publikacím pana Karafiáta nebo Sekory.Pro počáteční seznámení se s přírodou jsou jstě přínosem.Bohužel pochybuji u následné ekologické výchově ať doma nebo ve škole o přínosném poučování a vysvětlování.to by jsme se na různých zahrádkářských fórech nemohli setkávat s takovými pseudonázory některých mladých ekologů.Výchova dětí by měla směřovat k pochopení základních principů a zákonitostí vyskytujících se v přírodě,a k té patří i příroda na zahrádce.Nejsou jen roztomilí Ferdové mravenečkové ale i mšice,slimáci,červi,drátovci proti kterým se musí bojovat nikoli je tolerovat.Je samozřejmě výborné pokud dokážeme děti nadchnout pro přírodu na zahrádce před vysedáváním u počítače nebo u televize,ale je třeba jim přírodní pravidla vysvětlit,a pokud možno zdravým selským rozumem vysvětlit i co je ekologické chování v přírodě,že je to simbioza přirozené ale i chemické ochrany rostlin proti škůdcům tam kde nestiháme vlastními silami,ale vždy v koncentracích doporučených výrobcem chem.přípravků,tím se nedostaneme ve většině případů do rozporu s ekologií.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.